خبرهای داغ:

تولیت آستان قدس رضوی در یادمان شهدای هویزه + تصاویر

   در اولین مقصد از سفر راهیان نور؛  تولیت آستان قدس رضوی در یادمان شهدای هویزه حضور یافت
کد خبر: ۹۴۹۶۰۹۶
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هویزه:

 حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی که به منظور حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به خوزستان سفر کرده است؛ در اولین مقصد از سفر راهیان نور خود وارد زیارتگاه شهدای هویزه شد.

 

 در بدو ورود تولیت حرم امام رضا (ع) به زیارتگاه، دو کودک دهه نودی از عشایر عرب منطقه با اهدای گل و چفیه عربی به ایشان خوشامد گفتند.

 

 در این دیدار که «حسینی محراب» استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان محلی نیز حضور داشتند، حجت الاسلام مروی پس از زیارت قبور شهدای کربلای ایران، مادر و برادران شهید علم الهدی در جمع زائران و خادمان سخنرانی کرد.

 

 گفت و گوی صمیمانه با خدام و راویان استقراری، خیرمقدم گویی دکتر سید محمد حسین علم الهدی، روایتگری «حاج عظیم ابراهیم پور» و مداحی حماسه سرای جبهه ها «حاج صادق آهنگران» از دیگر بخش های این برنامه بود.

 

 در حاشیه این دیدار نیز به سنت همیشگی زیارتگاه شهدای هویزه، پرچم متبرک قبور شهدا به همراه یک جلد قرآن کریم اهدایی رهبر فرزانه انقلاب به مادر گرانقدر شهید علم الهدی در سال 1365 توسط حاج صادق آهنگران به نمایندگی از خانواده های شهدا به حجت الاسلام مروی تقدیم شد و ایشان نیز این قرآن تاریخی را به موزه حرم امام رضا (ع) سپردند.

 

 اهدای حکم عضویت حاج صادق آهنگران در هیأت امنای زیارتگاه شهدای هویزه که توسط سردار سرتیپ دکتر بهمن کارگر (رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور) صادر گردیده است نیز توسط حجت الاسلام مروی صورت پذیرفت.

 

 همچنین با موافقت تولیت معظم، یک عدد پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) به زیارتگاه شهدای هویزه اهدا گردید تا شمیم حرم مطهر رضوی بیش از پیش از این خطه کربلایی ایران به مشام عاشقان شهدا برسد.

 

 در خاتمه این دیدار نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام مروی در مسجد زیارتگاه شهدای هویزه اقامه شد.

 

 بخش هایی از این مراسم نیز به طور زنده از شبکه خبر و تعدادی از شبکه های استانی سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار